Брендинг
У сучасній атмосфері жорсткої конкуренції на висоті залишаються лише сильні та впізнавані бренди.
Для розвитку по-справжньому успішного бізнесу створення чіткого та унікального образу бренду і візуального ідентифікатора є невід´ємною частиною досягнення мети. Це, а також формування цінностей і потрібних асоціацій у свідомості споживачів складає сутність процесу брендингу. Агенти Krasnyk Studio провели брендингові кампанії для десятків замовників, тому чітко уявляють послідовність дій для виконання поставлених задач.
Етапи
Процес професійного проведення брендингу складається з цілої низки заходів, які можна розподілити на наступні етапи:
- аналіз цільової аудиторії та актуальної ринкової ситуації;
- створення системи ідентифікації — розробка іміджу та документів бренду (брендук та гайдлайн);
- просування бренду.
Формування фірмового стилю (або ж системи ідентифікації) є ключовим моментом вказаної послідовності, тому більша частина уваги приділяється саме цій складовій.
Візуальний образ
Найбільший вплив на аудиторію проводиться через ті компоненти фірмового стилю, з якими контактують користувачі та споживачі. Тож їх розробкою і займаються у першу чергу. Наші спеціалісти створять унікальні та креативні елементи фірмового стилю Вашого бренду:
- логотип, торгова марка;
- фірмові кольори та шрифт;
- бланки документації;
- візитки;
- слоган та інше.