Skip to content Skip to footer

Брендинг

У сучасній атмосфері жорсткої конкуренції на висоті залишаються лише сильні та впізнавані бренди.
 
Для розвитку по-справжньому успішного бізнесу створення чіткого та унікального образу бренду і візуального ідентифікатора є невід´ємною частиною досягнення мети. Це, а також формування цінностей і потрібних асоціацій у свідомості споживачів складає сутність процесу брендингу. Агенти Krasnyk Studio провели брендингові кампанії для десятків замовників, тому чітко уявляють послідовність дій для виконання поставлених задач.
Етапи

Процес професійного проведення брендингу складається з цілої низки заходів, які можна розподілити на наступні етапи:

  • аналіз цільової аудиторії та актуальної ринкової ситуації;
  • створення системи ідентифікації — розробка     іміджу та документів бренду (брендук та гайдлайн);
  • просування бренду.

Формування фірмового стилю (або ж системи ідентифікації) є ключовим моментом вказаної послідовності, тому більша частина уваги приділяється саме цій складовій.

Візуальний образ

Найбільший вплив на аудиторію проводиться через ті компоненти фірмового стилю, з якими контактують користувачі та споживачі. Тож їх розробкою і займаються у першу чергу. Наші спеціалісти створять унікальні та креативні елементи фірмового стилю Вашого бренду:

  • логотип, торгова марка;
  • фірмові кольори та шрифт;
  • бланки документації;
  • візитки;
  • слоган та інше.

Є запитання?

Ми з радістю Вам відповімо!